Odkrywanie uroków Śląska Cieszyńskiego może być nie tylko fascynujące, ale także opłacalne. W czwartek w Gminnym Ośrodku Kultury w Łączce podsumowano II edycje wakacyjnego konkursu „Selfie z marką Śląska Cieszyńskiego”. Choć najgorętsza pora roku za nami, utrwalone wakacyjne kadry przyniosły trójce najbardziej kreatywnym uczestnikom konkursu nie tylko radość i atrakcyjne nagrody, ale również letnie wspomnienia z wyjątkowych zakątków Ziemi Cieszyńskiej, choć nie tylko.
Druga odsłona konkursu promuje również ciekawe turystycznie miejsca z Jasienicy, Jaworza, Czechowic-Dziedzic, a także Zaolzia. Z tego faktu cieszy się Szef Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza” Bogdan Kasperek, który już deklarował chęć współpracy przy kolejnej edycji konkursu.
- Jasienica z Jaworzem, chociaż nie są w naszym powiecie, przez to, że są członkami stowarzyszenia Olza, bardziej są zauważalne w promocji marki Śląska Cieszyńskiego. Jeśli chodzi o Czechowice, to często nawet słyszymy wyrazy zdziwienia, że to jeszcze Śląsk w ogóle. Myślę, że to też jest taka lekcja do przeforsowania w ramach naszych działań związanych z promocją marki. Mam nadzieję, że w kolejnej edycji zobaczymy trochę więcej lokalizacji z Czechowic-Dziedzic – podkreślał Bogdan Kasperek.
Julita Burska, Małgorzata Tyczyńska oraz Tymoteusz Byrt to trójka zwycięzców II edycji konkursu „Selfie z marką Śląska Cieszyńskiego”, którym gratulował Stanisław Kubicius Przewodniczący Rady Powiatu Cieszyńskiego, Bogdan Kasperek Dyrektor Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza” oraz Przemysław Lose, redaktor naczelny portalu OX.PL. Konkurs objął honorowym patronatem Starosta Cieszyński Mieczysław Szczurek oraz Wójt Gminy Dębowiec Tomasz Branny.
Foto i tekst Krzysztof Telma